Календарне-тематичне
планування уроків французької мови в 6
класі
(Чумак Н. П., Кривошеєва.Т.Французька мова: Підручник для
6 класу. – К.: Ірпінь, 2014. – 209с.
Програма
іноземних
мов в ЗНЗ. Друга іноземна мова. – К., 2004)
1 семестр (1 година на тиждень.)
№
урока
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Фонетика
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
|||||
Тема 1: Unité 1. Mes amis et moi. Мої друзі та я (8 годин)
|
|
||||||||||||||
Урок
1-2
|
|
Зовнішній вигляд
|
Connaitre au prèsent
|
Comment est-il (elle)?,
De quelle couler sont ses yeux?
|
С.9
|
c.8-9
|
c.10
|
Правила читання
закінчень у словах
|
Навчити писати зовнішній вигляд
|
Вивчити відмінювання
Connaitre,Впр 11-12 стр 11
|
|||||
Урок
3-4
|
|
Опис друга
|
Le comparatif et le superlatif des adjectifs
|
agrèble,desagrèble,amusant,ennuyeux,fidèle,gentile
|
C.16
|
Parler un jugement sur quelqaun
|
C.15
|
Навчити розрізняти звуки Z-S
|
Навчити писати чол..і жін.. роди у прикметниках
|
Вивчити нові слова, вивчити граматику,впр 12 с.17
|
|||||
Урок
5-6
|
|
Види професії
|
Masculine et fèminin
|
proffeseur,vètèrinair,acteur,venduer
|
C.24
|
Parler des mèters des parents
|
C.23
|
Навчити вимовляти ou
як u
|
Навчити описувати професії батьків
|
Ex 13 p 26
|
|||||
Урок
7-8
|
|
Позитивні та негативні людські якості
|
Відмінювання ècrire,правильно виражати заперечення
|
Rapide comme l'èclair,maigre comme un haricot,bavard
comme une pie,malin comme un singe
|
C. 31
|
Parler des qualitès te des dèfauts
|
C.29-30
|
Вивчити прислів’я
|
Навчити описувати зовнішній вигляд усіх членів сім'ї
|
Ex 11 p 32
|
|||||
|
Test 1 Unité 1. Mes amis et moi.
|
||||||||||||||
Тема 2: Unité 2.Le repos et les loisirs. Відпочинок та дозвілля (8 годин)
|
|||||||||||||||
Урок
9-10
|
|
Мої вихідні
|
Ставити питальні речення,
Питальні займенники
|
La lecture,l'ordinateur,la musigue,les loisir actif
|
C. 38
|
Parler des interes
|
C. 38
|
Навчити звук ou як T
|
Навчити писати питальні питання
|
Вивчити нові граматичні правила
|
|||||
Урок
11-12
|
|
Визначні місця
|
Impèratif
|
C.43
|
c.46
|
Le passé-temps favori
|
C.44
|
Навчитися читати вірш ècolier
|
Навчити описувати свої захоплення
|
Вивчити нові граматичні правила,Ex
11 p47
|
|||||
Урок
13-14
|
|
Контроль письма.
Розпорядок годин.
|
Відмінювання courir
|
C.49-50
Quelle heur est-il?
Il est une heur
|
c.51
|
c.50
|
C.51
|
Навчитися читати вірш Une seconde,une minute,une heure
|
Навчити писати години
|
Вивчити відмінювання
дієслова «courir»,Ex 11 p
53
|
|||||
Урок
15-16
|
|
Контроль
аудіювання.
Допомога по дому.
|
Pronome personale
|
A range se chambre,à essuyer la poussière,à fair des
cours
|
c.57
|
Скласти міні-діалог використовуючи зразок
|
с.56
|
Навчитися читати вірш à maman
|
Навчити писати означені артиклі у реченнях
|
Вивчити як відмінюються присвійні займенники,Ex 11 p 58
|
|||||
|
|
Test 2 Unité 2.Le repos et les loisirs
|
|||||||||||||
Тема 3: Unité 3.Un ètre humain. Бути людиною (8 годин)
|
|||||||||||||||
Урок
17-18
|
|
Контроль
говоріння.
Мій початок дня.
|
Відмінювання дієслова «se rèveiller»,"s'habiller".
|
se rèveiller,
s'habiller,se lever,se laver,se pelgner,se brosser des
dents,prendre le petite dèjeneur,partir à lecole,se reposer,se coucher
|
c.63
|
Розіграти міні-діалог та зробити власний за зразком
|
c.63
|
Навчитися читати вірш Bonjour Madame
|
Навчити писати схему початку дня
|
Ex 10-11 p 65
|
|||||
Урок
19-18
|
|
Контроль читання.
Мій день.
|
La forme nègative des verbes pronominaux
|
Se reposer,se promener,se dèpecher,s'amuser, prendre le
petite dèjeneur,dèjeneur,prendre le gouter
|
c.69
|
Розіграти
міні-діалог та зробити власний за зразком
|
c.68-69
|
Навчитися читати вірш Le jour et nuit
|
Навчитися писати розділові займеники
|
Ex 11 p 70
|
|||||
Урок
20-21
|
|
У
стоматолога
|
Expression de l'obligation
|
Les dents,se brosser des dents,le grignotage,èviter
limiter
|
C.74
|
"Chez le dentiste
діалог"
|
c.74
|
Читати
вірш та розпізнати роди
|
Навчити описувати похід до стоматолога
|
Вивчити новий лексичний матеріал,Впр 11 р 75
|
|||||
Урок
22-23
|
|
У лікаря
|
Articles conractès
|
Les cheveux,la tete,l'oreille,la boucher,le
cou,l'èpaule,le doigt,le bras,le coude,la jambre,le pled
|
C .79
|
Pour exprimer la douler
|
c.79
|
Навчити читати терміни
|
Навчити описувати похід до лікаря
|
Вивчити
новий лексичний матеріал та граматичну тему,впр 12 р
82
|
|||||
Урок 24
|
|
Узагальнення вивченного матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Test 3 Unité 3.Un ètre humain
|
|||||||||||||
Контрольне
письмо
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Контроль говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Контрольне мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар