четвер, 12 лютого 2015 р.

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ Клас 5



ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
Клас 5
Тип уроку –  Урок формування навичок користування мовним матеріалом (лексичним).
Тема: Шкільне життя (La vie scolaire) .
Мета:
Практична:
1.Формувати комунікативну компетенцію учнів;
2.Активізувати знання лексичного матеріалу учнями ;
Загальноосвітня: розширювати лінгвістичний кругозір учнів.
Розвиваюча: Розвивати мовну здогадку; розвивати навички читання, усного і писемного мовлення; розвивати вміння працювати в групі;
Виховна: Виховувати культуру спілкування та бажання вчитися.
Обладання:  презентація до уроку, комп’ютер, мультимедійна дошка, роздатковий матеріал, текстові завдання, картки з завданнями, магнітофон, СД.
План-схема уроку:
І. Початок уроку
1.Привітання                                                1хв.
2.Організація класу                                     1хв.
3.Мовленнєва  зарядка                               5хв.

ІІ. Основна частина уроку
1. Активізація лексики за темою «Шкільне життя»           10хв.
2.Практика аудіювання                                                         20хв.
3.Практика в спілкуванні                                                      20хв.

ІІІ. Кінець уроку
1.Пояснення Д/З                                     2хв.
2.Підведення підсумків уроку              1хв.
Етап, мета, прийом, режим
Хід уроку
Етап І. Початок уроку
1.Вітання, організація класу
Мета: повідомлення цілей уроку
Прийом: розповідь викладача
Режим: T < Cl
Bonjour les élèves !  Ca va? Je suis contente de vous voir et j’espère que notre travail d’aujourd’hui soit intéressant. Le sujet de notre leçon est :La vie scolaire.
2.Мовленнєва зарядка
Мета:вдосконалення репродуктивної лексичної навички
Прийом: розповідь, бесіда
Режим: T < Р1, T < Р2…..
Dites-moi, s’il vous plaît, quel temps fait-il aujourd’hui ?Quelle est cette saison de l’année ?
Aimez-vous l’hiver?Qu’est-ce que vous aimez faire en hiver? ( patiner, faire du ski, jouer aux boules de neige (à la neige), faire un bonhomme de neige, faire de la luge).
Етап ІІ. Основна частина уроку
3. Активізація лексики за темою «Шкільне життя»:
Мета: вдосконалення репродуктивної лексичної навички
Прийом: відповіді на запитання
Режим: T < Cl,T<P1, T<P 2
Учні називають речі, які вони асоціюють зі словом «школа».Повторення назв шкільних дисциплін.
Dites-moi, s’il vous plaît, quels mots et expressions vous viennent à la tête quand vous endendez «l’école» ?Nommez-les en français. (faire les étude,recevoir de bonnes notes, le cahier, le professeur, les élèves, la leçon...)Et biensûr, ce sont les matières.
On va répéter les noms de disciplines :

5.Практика аудіювання.
Мета: формування репродуктивної лексичної навички
Прийом: рецептивна вправа
Режим: T < Cl
Учні слухають текст і з’єднують ім’я учнів і назву шкільної дисципліни.
Fanny, Victor, JulietteJulien,AlicePierre, MathieuAgathe,Louise,Max,Adrien,Marion
Les arts plastiques
La musique
Les maths
Les sciences
Le sport
Le français
La géographie
L’histoire
Робота в групах – вправи на здогадку:
Учням пропонується завдання за описом вгадати назву дисципліни і назву шкільного кабінету.
Et maintenant je veux vous proposer de jouer un peu.
* Là il y a des produits chimiques. Il y a un équipement scientifique. Les élèves font des expériences. C’est ..... (la chimie)
* On court et on saute dans cette salle. On participe a des jeux. On change de vêtement avant d’entrer dans cet endroit. C’est .... (le gymnase)
Vous travaillez en groupes, je vous donne les cartes où est écrit ce que vous faites pendant le cours et vous devez devinez de quelle discipline s’agit-il.
Поділ учнів на групи. Кожній групі пропонується аналогічне завдання: за опорними фразами вони повинні здогадатися про який урок йде мова. Потім вони представляють іншим учням «свій предмет».
Вживання лексичного матеріалу в писемному мовленні:
На дошці – 4 запитання про шкільне життя і пропонуються відповіді.Кожен учень записує свій варіант відповіді у зошит.Кожен читає те, що він записав у зошит.
Pourquoi on va à l’école ?
Avec quels sentiments tu vas à l’école ?
Je vais à l’école...
avec plaisir
volontiers
à contrecoeur
avec joie
Pourquoi tu vas à l’école ?
 Je vais à l’école pour ...
apprendre à lire
apprendre les langues étrangères
avoir des connaissances
faire les études
Qu’est-ce que tu aimes faire ?
J’aime...
recevoir de bonnes notes
organiser des fêtes
apprendre quelque chose de nouveau
communiquer avec les copains
Qu’est-ce qu’il faut faire pour avoir de bonnes notes ?
Pour avoir de donnes notes il faut...
être en retard
faire des effors
manquer les classes
être attentif (-ve)
На наступний урок учні повинні розповісти, чому вони ходять до школи.
6.Практика в спілкуванні
Мета: розвинути вміння монологічного та діалогічного мовлення, розвинути вміння аудіювання
Прийом: слухання фонозапису тексту, виконання умово-мовленнєвих вправ та мовних вправ
Режим: T < СІ,T < Р1, Р2……, Р1-Р2
- Якою ви уявляєте школу майбутнього.
On a parlé du passé et maintenant nous parlons de futur :
Comment vous immaginez l’école de demain :
 Comment doit-être le bâtiment de l’école ? son environnement (jardin, parc, lac artificiel, etc)
- Comment doivent-être les salles d’étude ? (modernes, équipées de nouvelles technologies, de casiers (pout que les élèves ne portent pas des cartables trop lourds), laboratoires, décorées par les élèves eux-mêmes, le séjour à l’étranger)
- Comment doivent-être les leçons ?
- Quelles matières vous voulez apprendre ? Le devoir à domicile ? Le sport ? La recréation ?
- Comment doivent-être les emplois du temps ? ( 25, 30, 35, 40 cours par semaine)
- Et les vacances ? Ils doivent rester les mêmes ?
Етап 3. Кінець уроку
7.Повідомлення Д/З
8.Підведення підсумків
Le devoir à domicile :
Savoir les noms des disciplines
 Parler pourquoi vous allez à l’école
 Faire le projet « L’ecole de futur » (le dessin, le journal mural)

Немає коментарів:

Дописати коментар